Hvad er vores vision på nord?
En effektiv markedsføringsindsats skal være målrettet, og den skal være vedkommende. Det tror vi på her hos nord – og i over 20 år har vi specialiseret os i at skabe markedsføring, der kan mærkes, online såvel som offline. Bliv klogere på vores vision her.

Hos nord bruger vi tid på at lære vores kunder at kende. Og samtidig tager vi deres behov seriøst. Det er hovedårsagen til, at vi siden 2002 har haft tætte og langvarige kunderelationer.
Med vores nye 2022-vision vil vi gerne sætte to streger under, at vores prioritering af gode relationer kan bruges i en 360 graders-indsats over for vores kunder, hvor vi kan tage kyndig hånd om både deres online og offline markedsføring. Den relationsbaserede markedsføringsindsats er vores speciale – og årsagen er i virkeligheden ganske simpel: Når vi kender vores kunder, kender vi også deres behov og præferencer, og det skaber i sidste ende de bedste produkter, som får budskaberne ud over rampen.
Vi vil skabe markedsføring, der kan mærkes
... Og som rammer de modtagere, der er relevante. Det gør vi gennem målrettet segmentering online såvel som offline. Vi plejer at sige, at vi med online segmentering kigger på adfærd og interesser, mens vi med offline segmentering stiller skarpt på demografi og postnumre. Faktisk kan den selvsamme målgruppe, som du kan ramme online, via fx Facebook eller Google, også rammes offline gennem vores segmenterede postomdeling, hvor vi udtrækker og kombinerer data ud fra særligt udvalgte parametre. På den måde rammer du målgruppen direkte på kornet – uanset dit valg af medie.
Opsummerer man vores kerneindsatser, kan man med én sætning sige:
Gennem relationer vil vi være den
foretrukne samarbejdspartner inden for
segmenteret online og offline markedsføring.
… Og netop denne sætning udgør vores vision her på nord. Vores administrerende direktør, Torben Sand, fortæller: ”Vi ønsker at have en vision, der dækker både vores trykte og digitale ydelser. Som fortæller klart, hvad der er vores speciale. På den måde bliver visionen et vigtigt styringsværktøj, som vi tager udgangspunkt i, hver gang vi træffer vigtige beslutninger om både ansatte, kunder, leverandører og samarbejdspartnere.”
Med vores nye vision vil vi signalere klart og tydeligt over for alle, der er i vores berøringsflade, at vi kan hjælpe hele vejen rundt om den effektive markedsføringsindsats – og at vi, når vi gør det, er eksperter i at ramme plet på målgruppen; uanset om vejen dertil er gennem online markedsføring, offline markedsføring – eller en blanding af de to.
”Vores kunder skal vide, at vi er et mediebureau, hvor man trygt kan samle sine aktiviteter og dermed ramme sin målgruppe bedst muligt både online og offline,” forklarer Torben Sand og pointerer videre, at nords vision ikke blot viser en klar retning udadtil, men også sætter kursen for den interne virksomhedskultur:
”Vi vil gerne være kundernes foretrukne valg, og visionen viser, at vi vil skabe relationer hele vejen rundt og dermed konstant stille krav til vores arbejde. Med den i baghovedet kan vi blive endnu bedre til at fortælle og rådgive om hele paletten af de ydelser, vi tilbyder. Og ikke mindst føre kunden frem til den ydelse, der er mest relevant for dem – og som skaber den største værdi.”
Visionen er med andre ord vores kompas her på nord. Vores konstante påmindelse om alt det, vi er gode til – og som vi kan hjælpe vores kunder med. Vil du gerne vide mere om de konkrete ydelser, vi kan hjælpe dig med? Så kan du dykke ned i dem her.


