Velkommen til din nye hverdag

Som vores nye Account Manager kommer du til at arbejde med mange af vores egne produkter, herunder magasiner målrettet særlige segmenter - fra seniorliv og hoteller til eksklusive brands og samarbejdspartnere. Vi står selv for alt fra indhold og artikler til billeder og layout, og det meste udføres in-house af dine kommende kolleger, som du vil dele kontor med.


Dine primære opgaver som Account Manager inkluderer at opsøge og afdække vores kunders behov inden for online og offline markedsføring og finde de bedste løsninger for dem. Vi kan dække 99% (hvis ikke 100%) af vores kunders markedsføringsbehov! Din typiske arbejdsdag vil også omfatte:


  • Udvikle salg hos eksisterende kunder via telefon og online møder.
  • Tage ansvar for egne salgsprojekter, fx Magasinet Boligforbedring i en given kommune.
  • Behovsafdække og rådgive kunder om nords online og offline markedsføringsmuligheder.
  • Opfølgning med nuværende kunder.


Denne rolle kræver en hel del opsøgende salg, så det er vigtigt, at du er motiveret af denne del.

Du vil have din daglige gang i en afdeling fyldt med erfarne kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen på vores moderne kontor i Viby J.

En mand iført hovedtelefoner og en mikrofon smiler.
En gruppe mennesker sidder ved skriveborde på et kontor.
En gruppe mennesker sidder omkring et langt træbord i et mødelokale.

Det vi leder efter

Vi tager det som en selvfølge du er voksen, møder til tiden, udhvilet og klar til dagens opgaver.


For at få succes i denne rolle skal du meget gerne have flere års salgserfaring fra en lignende salgsrolle. Din hverdag vil bestå af kommunikation med både nuværende og potentielle kunder, så det er vigtigt, at du er flydende og velformuleret på dansk - både i skrift og tale.


Derudover er du: 

  • Motiveret af at skabe og udvikle relationer med vores kunder.
  • Målrettet og ikke tilfreds før målsætninger og budgetter er opnået.
  • Løsningsorienteret og i stand til at tænke i nye løsninger.
  • Struktureret, effektiv og rutineret bruger af IT.
  • Selvstændig og god til at holde fokus på dine salgsprojekter.
  • Professionel og klar i din kommunikation over telefon og mail.

 

Dine fremtidige kolleger kommer med vidt forskellig baggrund, og vi sætter pris på diversitet på vores arbejdsplads, da vi tror på, at det gør os stærkere som virksomhed!


Det vi tilbyder 

Hos nord får du mere end bare en arbejdsplads. Vi tilbyder:


  • Et struktureret introduktionsforløb, hvor du får en grundig onboarding.
  • En fuldtidsstilling med fleksible arbejdstider, som kan aftales så du kan tilpasse din arbejdstid til din hverdag.
  • Konkurrencedygtig løn med fast grundløn og attraktiv provisionsordning og høj kvartalsbonus.
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring.
  • Et arbejdsmiljø med fokus på resultater, trivsel og godt samarbejde.
  • Mulighed for motion i arbejdstiden (2 x 30 minutter om ugen - mandag og onsdag eftermiddag).

Om os

nord er et full-service mediebureau, som siden 2002 har assisteret virksomheder med både online og offline markedsføring. Med cirka 45 medarbejdere har vi ekspertisen til at dække alsidige markedsføringsbehov. I 2022 slog vi nord advertising og Nord Digital sammen til ét samlet mediebureau, som favner både online og offline markedsføring for erhvervskunder.

 

Praktisk information

Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi finder den rette kandidat. Arbejdsstedet er Skanderborgvej 232, 8260 Viby J.


Vi glæder os til at høre fra dig og forhåbentlig byde dig velkommen som vores nye kollega hos nord!

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Niels Harkjær på 2671 6861


Send venligst din ansøgning vedlagt CV på nch@nordnord.dk