Som digitalt marketingbureau
kan vi hjælpe dig med:

En fokuseret medarbejder hos nord, der arbejder

Vores tilgang

Det kan næsten føles som om, at man befinder sig i en uendelig labyrint, når man forsøger at navigere i den digitale verden. Hvilken retning skal jeg gå i, og hvad skal jeg fokusere på? Samtidig udvikler feltet sig konstant – man blinker en enkelt gang, og så er der nye opdateringer og trends at forholde sig til.


Det er én af grundene til, at det giver rigtig god mening at konsultere et digitalt marketingbureau. Med os som din tætteste digitale sparringspartner skal du ikke spekulere på, om du gør det rigtige eller forkerte – du kan overlade ansvaret til os, og så lover vi til gengæld at levere resultater, der kan mærkes på bundlinjen. Vi er specialister i det digitale felt, og vi har en hel afdeling, der er dedikeret til data. Når vi tænder vores computere om morgenen, gør vi det med et klart formål – nemlig at gøre en forskel for dig. Og vi er gode til at skabe resultater – se bare vores cases.

Det kan du forvente af
samarbejdet med os

Vi tror på, at den gode relation er vejen frem. Vi skal arbejde tæt sammen om at tiltrække flere kunder til din forretning, og det gør vi med en relationsbaseret tilgang. Du får derfor faste kontaktpersoner, som du løbende er i dialog med. Dem kan du altid ringe eller skrive til, hvis du vil have noget forklaret – eller har brug for et godt råd med på vejen. Desuden inkluderer vi dig i de strategiske beslutninger og dokumenterer vores arbejde gennem statusmøder og afrapportering.


Det kalder vi et gennemsigtigt og nærværende digitalt marketingbureau.


Hvorfor skal du investere i digital marketing?

Der er ingen tvivl – digital marketing er kommet for at blive. Den digitale verden har ikke kun revolutioneret den måde, vi lever vores liv på – den har også ændret den måde, du som virksomhed kommer i kontakt med potentielle kunder på. I dag er der langt flere kanaler, du kan interagere med din målgruppe igennem, og de giver mulighed for at ramme en meget specifik målgruppe.


Selvom der stadig i høj grad er behov for offline marketing fx i form af tryksager og visuelt materiale, er det helt afgørende også at være til stede online. Langt de fleste danskere tjekker ind på en digital tjeneste hver eneste dag – det kan fx være på en søgemaskine, en mailkonto eller et socialt medie.


Som virksomhed bliver du derfor snydt for eksponering over for din målgruppe, hvis ikke du indtænker den digitale del i din markedsføring. Det lyder måske logisk, men ikke desto mindre er der mange virksomheder, der går glip af værdifulde kunder ved ikke at være til stede online.

En glad medarbejder hos nord, der sidder ved et skrivebord

Skal vi hjælpe dig med at skaffe digitale kunder?

Kontaktformular - Forside

Share by: