Foto af magasinet What's Cooking

En råvare lever først rigtigt, når de køkkenprofessionelle bruger deres kompetencer og gør råvaren til en aktiv spiller i maden. Den helt rigtige råvare kan være prikken over i’et. Den ingrediens, der skaber den gode madoplevelse for gæsten. I vores magasin What’ Cooking stiller vi netop skarpt på de gode råvarer og de mennesker, der er med til at få dem på tallerkenen. 

 

What’s Cooking tilbyder et væld af faglig inspiration til den målgruppe, der arbejder professionelt inden for madfaget. Med magasinet ønsker vi at inspirere branchens dygtigste fagfolk, fx i forhold til nye råvarer, udstyr og optimering af driften. 

I What’s Cooking kan læseren i hver udgivelse dykke ned i alt fra spændende portrætter af aktuelle kokkeprofiler til nye trends inden for fødevarebranchen. I hver udgivelse har vi desuden erhvervsorganisationen Landbrug & Fødevarer med, der bidrager med brancheindsigt, fagrelevante tendenser og nye tiltag og events inden for foodservice.

 

What’s Cooking er et af nords annoncefinansierede produkter. Udover de redaktionelle historier består magasinet af betalt indhold i form af annoncer og advertorials fra relevante annoncører – dette være sig fx virksomheder, der kan inspirere de madprofessionelle i alle dele af driften. 


Foto af magasinet What's Cooking og en køkkenkniv
Foto af magasinet What's Cookings forside samt køkkenredskab

Magasinets indhold er nøje tilpasset What’s Cookings målgruppe, som er landets restauranter, caféer, hoteller, cateringfirmaer, bagere, konditorer, slagterforretninger, fiskeforretninger og specialforretninger. For det er netop også disse steder, What’s Cooking lander i postkassen. Med en segmenteret postomdeling sikrer vi, at vores målgruppe rammes så præcist som muligt.

 

Udover vores postomdeling vil Landbrug & Fødevarer også uddele magasinet ved relevante events og arrangementer. Dertil er vi også mediepartnere med både Foodexpo og Madværkstedet – to store og betydningsfulde mødesteder for fødevarebranchen – hvor magasinet vil ligge tilgængeligt på messernes mediereoler.

 

Magasinet What’s Cooking udkommer to gange årligt i henholdsvis en forårs- og efterårsudgave, der hver har et halvt års levetid.


Vil du høre mere om What's Cooking ...


... og mulighederne for at deltage? Så kontakt salgsansvarlig på What's Cooking,
Dennis Bækgaard Stotz, på tel. 3697 0075 eller db@nordnord.dk

Portræt af Dennis Bækgaard Stotz

Kontaktformular - Forside

Share by: