The Danish Club er et online-univers, men jeg synes, det er vigtigt også at have en fysisk repræsentation af mit produkt i form af et magasin. Jeg har valgt nord til at udarbejde det, fordi de har en fin forståelse for stoflighed og kvalitet. Jeg bliver enormt glad, når folk ser magasinet og siger ’Hold da op, hvor er det smukt’. Det er præcis den wow-følelse, jeg også ønsker, at folk skal få på min hjemmeside eller til mine events. Magasinets udtryk og indhold lever 100 procent op til det image, som, jeg ønsker, min virksomhed skal have.


Merete Otillia Knudsen

Ejer af The Danish Club

Alle med interesse for kunst, arkitektur, historiske huse og haver kan gå på opdagelse på danishclub.dk og finde inspiration til kulturoplevelser, som man kan udforske på egen hånd. Vælger man at blive klubmedlem, får man mulighed for at deltage i The Danish Clubs særarrangementer, hvor dørene ofte åbnes til steder, som kun sjældent er åbne for offentligheden, og man kan møde ildsjælene bag.
 
Formålet med The Danish Club og magasinet er at skabe begejstring omkring den danske kultur og åbne folks øjne for de mange fantastiske steder og oplevelser, som findes i Danmark.

Foto af magasinet The Danish Club

Jeg har lavet fire udgaver af magasinet sammen med nord, og jeg føler, at det bliver bedre for hver gang. Det har kæmpe værdi, at jeg samarbejder med det samme hold hver gang, så vi kender hinanden og bare kan tage tråden op fra sidst. Samtidig tager de sig tid til at forstå The Danish Clubs udvikling, og den aktuelle udgave af magasinet rammer virkelig plet i forhold til at være en naturlig forlængelse af min virksomhed.

Merete Otillia Knudsen 

Ejer af The Danish Club

Foto af en artikel i magasinet The Danish Club

Fakta om magasinet

The Danish Clubs magasin bliver trykt i et oplag på 12.000 styk. Magasinet omdeles til de mere end 200 historiske huse, haver, kunststeder m.m., som har en profil på danishclub.dk. Det uddeles desuden ved de mange særarrangementer, som The Danish Club afholder for sine klubmedlemmer.
 
Den digitale udgave af magasinet deles desuden på The Danish Clubs hjemmeside,
Facebook- og Instagram-sider samt i kulturuniversets populære nyhedsbrev med over 10.000 modtagere. 
 
Magasinet udkommer én gang om året i maj.

Selv om hver udgave af magasinet har ét års levetid, når jeg aldrig at blive træt af det. Det fungerer stadig efter 12 måneder. Jeg går meget op i æstetik, og jeg oplever, at teamet hos nord er meget lydhøre over for mine synspunkter. Samtidig har jeg stor respekt for deres faglighed, og jeg føler, der er en fin, gensidig åbenhed, hvor vi får landet projektet i fællesskab. Jeg har fuld tillid til vores samarbejde og processen omkring det.


Merete Otillia Knudsen

Ejer af The Danish Club

Vil du høre mere om muligheden for at deltage som annoncør i The Danish Clubs magasin? 


Kontakt Marketing Account Manager, Rasmus Nymann Schultz, på tlf. 3697 0061 eller rns@nordnord.dk

Portræt af Rasmus Nymann Schultz

Kontaktformular - Forside

Share by: