Vi havde gået med magasintanker i et stykke tid, før vi mødtes med nord. Godt nok lever vi i en digital tidsalder, men de fysiske medier kan altså noget i forhold til et sted af Hotel Odeons kaliber. Da vi så de magasiner, nord har lavet for andre hoteller, fik vi en fornemmelse af, at de kunne levere en kvalitet og substans, som var på det niveau, vi ønskede. De forstod vigtigheden af ikke at gå på kompromis med det samlede udtryk, selvom der er tale om en annoncefinansieret publikation.


Andreas Bøttger

Marketingchef

Hotel Odeon åbnede i oktober 2018, og siden begyndelsen har visionen været at blive byens foretrukne hotel og samtidig et hyggeligt tilflugtssted. Derfor er hotellets stueetage indrettet på en måde, som byder alle indenfor – både hotelgæster, der kommer langvejs fra, og odenseanere, der ønsker at spise en lækker middag, få en drink eller slappe af med en kop kaffe.


Hotel Odeon ligger i det hyggelige H.C. Andersens Kvarter og er en del af den enestående byudvikling, som Odense har gennemgået og stadig er i gang med. I Hotel Odeon Magazine kan man b.la. læse historien bag byens forvandling og få inspiration til mange af de fantastiske oplevelser, som findes uden for hotellets døre. En del af dem udbydes af koncernen
Odense Sport & Event, der udover Hotel Odeon står bag fodboldklubben OB, koncertbureauet Live Culture, Odense Congress Center, Hotel Odense m.fl.

Et opslag i Hotel Odeons magasin med overskriften

Allerede ved det første brief gjorde vi det klart, at vi ønskede os et Odense-magasin, der kunne bidrage til at knytte Hotel Odeon tættere til byen. Det skulle udtrykke, at hotellet er byens hus – at det er for odenseanere såvel som hotelgæster. Det er blevet løst rigtig godt med det redaktionelle indhold. Samtidig ligger magasinet ikke kun tilgængeligt på hotellet, men mange steder i Odense, så vi kan vise, hvad hotellet og byen har at byde på.

Andreas Bøttger 

Marketingchef

Et nærbillede af forsiden på Magasinet Hotel Odeon

Fakta om magasinet

Hotel Odeon Magazine bliver trykt i et oplag på 10.000 styk, hvoraf 8.000 eksemplarer placeres på Hotel Odeons værelser m.m. Derudover kan magasinet findes på en række udvalgte lokale hotspots i Odense. I magasinet kan læserne blive klogere på Hotel Odeons historie, værdier og tilbud, ligesom de kan finde inspiration til oplevelser i området. Af hensyn til de udenlandske gæster forefindes alle magasinets tekster i både en dansk og en engelsk version.

 

Den digitale udgave af magasinet deles desuden på Hotel Odeons hjemmeside samt Facebook- og Instagram-sider.
 
Magasinet udkommer én gang om året i februar.

Vi er enormt tilfredse med magasinet. Alle, som ser det, siger ”Wow!” og spørger, hvad det har kostet os. Når jeg fortæller, at det er gratis, svarer de med et overrasket ”Okay!”. Kvaliteten er helt deroppe, hvor vi havde håbet, og magasinet passer bare ind på hotellet. nords grafiker har været god til at forstå, hvilket visuelt udtryk vi gerne ville have: En kobling af det lækre og elegante med det uhøjtidelige. Processen har været god, og nord har været gode til at holde snor i projektet og holde den røde tråd. Vi har internt haft mange parter, som skulle snakke sammen – både Hotel Odeon, Odense Sport & Event samt Meyers, som driver restauranten på Hotel Odeon. Det har været tidskrævende, men nord har været gode til at give os luft, når vi var pressede. Derfor har vi også sagt ja til at lade nord lave Hotel Odeon Magazine næste gang, hvor vi regner med, at det bliver endnu nemmere.


Andreas Bøttger

Marketingchef

Vil du høre mere om muligheden for at deltage som annoncør i Hotel Odeon Magazine?


Kontakt Marketing Account Manager, Rasmus Nymann Schultz, på tlf. 3697 0061 eller rns@nordnord.dk

Kontaktformular - Forside

Share by: