Kollegaer der sidder omkring et bord med Boligforbedrings hjemmeside på storskærm og magasinet på bordet

Boligforbedringer indebærer ofte store beslutninger, og derfor er det vigtigt at være godt klædt på. Når vi er det, kan vi føle os trygge og tilpasse – ikke bare i vores bolig, men i vores hjem.


Camilla Matzen Schmidt

Redaktør på Boligforbedring 

Vores bolig er ikke bare det sted, vi bor. Det er rammen om vores hverdag. Om festligheder og trivialiteter. Op- og nedture. Her tilbringer vi størstedelen af vores tid, og det er her, familien samles, og livet leves.


Når vi træffer en beslutning om at renovere vores hus, er det altså ikke bare mursten og træværk, der rykkes ved – det er selve fundamentet for vores hverdagsliv. Med Boligforbedring har vi derfor skabt et koncept, der giver råd, yder vejledning og skaber kontakt til den rette fagmand, når boligejere over hele landet foretager forbedringer i deres bolig. Vi vil gerne hjælpe dem med at komme trygt i hus – og det har vi gjort siden 2014. I dag står vores koncept på et solidt fundament, der lever både trykt og digitalt. 

Magasinet Boligforbedring ved siden af en bærbar computer med Boligforbedrings hjemmeside på
Magasinet Boligforbedring med Line Franck på forsiden

I Magasinet Boligforbedring kan læserne finde inspiration til det helt store renoveringsprojekt såvel som justering af de små detaljer. Her kan man blive klogere på både indendørs- og udendørsprojekter og alt fra indretning og isolering til vinduer, varmepumper og ventilation.


Magasinet postomdeles direkte til boligejernes adresser i de +50 kommuner, som vi udkommer i. Vi har valgt at segmentere vores omdeling efter huse, der er bygget før 2005 – og hvor behovet for renovering og forbedringer oftest er størst. 

I ældre huse vil der unægteligt være flere områder både ude og inde, der trænger til en kærlig hånd. Derfor giver det mening for os at segmentere vores omdeling med den konkrete målgruppe for øje, så magasinerne lander der, hvor behovene er størst.


Jacob Schober Jørgensen

Head of Department & Product Manager, Boligforbedring

Et nærbillede fra Boligforbedrings facebook-side

Med vores Boligforbedringskoncept guider vi faktisk ikke kun til forbedringer i helårsboligen. En del af konceptet rummer nemlig også magasinet Fremtidens Feriehus, der hjælper feriehusejere landet over med råd og vejledning, når feriehuset skal fornyes. For med fødderne placeret i vandkanten eller liggende i solstolen på terrassen er der tid til eftertanke – og ro til at blive inspireret på ny. Uanset om drømmen indebærer en vild naturhave, ny maling på træværket eller optimering af indeklimaet, er der hjælp og inspiration at hente.


I magasinet præsenterer vi et stort netværk af dygtige fagfolk i det lokale feriehusområde. Vi tror nemlig på, at de, i kraft af deres lokalkendskab, har de bedste forudsætninger for at guide til den helt rette løsning. Som noget helt særligt har vi valgt at segmentere vores omdeling til feriehusejernes hjemmeadresser – på den måde kan renoveringsdrømmene tage fart, allerede inden ferien begynder.  

Som en digital pendant til vores trykte magasiner har vi udviklet hjemmesiden magasinetboligforbedring.dk. Her kan man finde alle vores magasiner digitalt, men hjemmesiden rummer også et helt boligforbedringsunivers med inspiration, tips og tricks, som boligejerne kan bruge i det daglige.


Vi vil samtidig gerne gøre det enkelt og nemt at finde en fagekspert til et konkret projekt – derfor kan man på hjemmesiden finde et stort overblik med mere end 700 forskellige fageksperter. Og ja, 700 lyder af meget, men bare rolig; overblikket holdes intakt med vores lokale inddeling efter landsdele og kommuner.

Vores andet digitale flagskib kan findes på Facebook. Her har vi nemlig skabt et online fællesskab med omtrent 41.000 følgere, hvor vi deler boliginspiration og fagrelevante artikler. Herfra laver vi også segmenterede Facebookkampagner for vores lokale fageksperter, så deres services kommer bredt ud og eksponeres både offline og online. 

Gennem Boligforbedring har jeg både trykt og digitalt fået mit budskab ud i de kommuner, hvor min virksomhed er til stede. Hos nord er der altid en god dialog, og man bliver taget i hånden fra start til slut, indtil man har et produkt, man er tilfreds med.


Claus Rademacher

Annoncør i Magasinet Boligforbedring Helsingør og Fremtidens Feriehus Gribskov

Boligforbedring i tal:

38

årlige udgivelser i 54 kommuner

160.000

trykte magasiner årligt

160.000

segmenterede husstandsomdelinger

6.000

månedlige hjemmesidevisninger

41.000

Facebookfølgere

Vil du høre mere om Boligforbedring ...


... og mulighederne for at deltage? Så kontakt Head of Department & Product Manager på Boligforbedring, Jacob Schober Jørgensen, på tel. 8851 1010 eller jj@nordnord.dk

Kontaktformular - Forside

Share by: