Vi kan helt bestemt godt mærke det. Der er god respons på kampagnerne, og der kommer mange visninger og konverteringer. Vi får flere følgere, og der er flere, der ser vores ting. Vi vil gerne skabe følelsen af fællesskab, nørderi og passion for biler, og det er vi godt på vej til at opnå.


Camilla Breum Hansen

Marketingschef hos Bilboel

Hvem er Bilboel?

Bilboel er en fynsk bilforhandler, der tilbyder salg og leasing af high-end-biler og erhvervsbiler. Når man træder ind i deres showroom i Ørbæk på Fyn, bliver man mødt at hjertevarme mennesker, hvis passion uden tvivl er biler – og den passion skal smitte af på deres kunder. Derfor er stemningen nede på jorden, samtidig med at der er skruet helt op for nørdebarometeret. Målet er at give deres kunder den rette rådgivning, så kunden får den mest fordelagtige løsning, der passer til vedkommendes behov.

Computerskærm der viser hjemmeside for virksomheden ILVE Danmark

Sådan kom vi ind i billedet

Da Camilla Breum Hansen overtog stillingen som marketingchef hos Bilboel, udviklede hun på egen hånd et nyt logo, slogan og skrifttype, ligesom hun valgte at se i ind i mulighederne for at annoncere online og at få lavet en helt ny hjemmeside.


Camilla kendte allerede os her hos nord godt, da vi udgiver magasinet Format, som henvender sig til det eksklusive segment i Danmark, og hvor Bilboel har deltaget med en af topannoncerne. Vi havde et godt samarbejde om produktionen af annoncen til magasinet, og derfor var det nærliggende, at valget faldt på os, da Camilla gerne ville i gang med også at gøre noget ved deres digitale tilstedeværelse:


”nord var gode til at matche det visuelle udtryk, vi gerne ville have frem i vores annonce i Format. Derfor faldt valget også på jer, da vi skulle finde en leverandør til at håndtere vores Facebook- og Google-annoncer og lave vores nye hjemmeside. Vi er kommet ind i et hus med alt det, vi har brug for hjælp til – både det grafiske, det trykte og det digitale.”

- Camilla Breum Hansen, Bilboel


Større awareness og flere leads ✅

Camilla fortæller, at målet med at annoncere digitalt er at skabe større awareness for deres virksomhed, for som hun selv fortæller, så er den lille fynske by Ørbæk et lidt atypisk sted at drive en eksklusiv bilforhandler fra, så det kræver synlighed i markedet at sikre, at flere potentielle kunder lærer dem at kende – og til det formål er det helt oplagt at bruge Facebooks annonceringsmuligheder.


Derudover er varme leads vitale for en virksomhed som Bilboel. Camilla forklarer: ”Det er ikke en lille ting, vi sælger,” og derfor har hvert enkelt lead, der kommer ind, meget høj værdi for virksomheden. Og til lige netop det formål er Google et suverænt værktøj, hvor man som virksomhed kan gøre sig selv synlig ved at betale sig fra at ligge i toppen af søgeresultaterne.


Om resultaterne af annoncearbejdet fortæller Camilla:

”Vi kan helt bestemt godt mærke det. Der er god respons på kampagnerne, og der kommer mange visninger og konverteringer. Vi får flere følgere, og der er flere, der ser vores ting. Vi vil gerne skabe følelsen af fællesskab, nørderi og passion for biler, og det er vi godt på vej til at opnå.”

Ny hjemmeside mod alle odds

Den gamle Bilboel-hjemmeside trængte også til en opfriskning. Den var bare ikke tidssvarende længere, og så var det gamle system tungt og rigidt at redigere i. Derfor har vi også hjulpet Bilboel med at lave en spritny hjemmeside, som matcher det, Bilboel står for i dag. Camilla udarbejdede et forslag til, hvordan hun godt kunne tænke sig, at hjemmesiden skulle se ud, som vores webdesigner Nikolaj hjalp med at føre ud i virkeligheden. Nikolaj hjalp blandt andet også med at formidle det, den eksterne backend-koder fortalte, ligesom han løste de problemer, der opstod undervejs. Og på den måde nåede de i fællesskab frem til den hjemmeside, du kan se lige her: bilboel.dk




Jeg har været meget glad for samarbejdet. Sparringen er det allervigtigste. Der er plads til, at det kan blive helt nørdeagtigt, ligesom jeg har mulighed for at vende idéer med jeres specialister. Som eneperson på marketingposten er det rart at have nogen at læne sig op ad, og der er altid hurtig kontakt og respons.


Camilla Breum Hansen

Marketingschef hos Bilboel

Et godt samarbejde, der heldigvis fortsætter

Vi glæder os til at levere endnu flere gode resultater for Bilboel – og ikke mindst fortsætte det gode samarbejde fremover. Vi har netop indgået et samarbejde om at søgeordsoptimere Bilboels hjemmeside, så den kommer til tops på alle de vigtige kernesøgeord – og på den måde komme hele vejen rundt om deres markedsføring


Share by: