Medieinfo
Ønsker du at øge din synlighed overfor de vigtigste beslutningstagere i Grønlands byggebranche?

Målgruppe
Virksomheder og nøglepersoner der har interesse for byggeri i Grønland
Distribution
Postomdeling til nøglepersoner indenfor byggeri
Oplag
Min. 6.500 stk.
Udgivelse
Januar 2026
Deadlines
Salgs- og materialedeadline for advertorials:
Uge 41 - fredag d. 10. oktober 2025
Salgs- og materialedeadline for annoncer:
Uge 45 - fredag d. 7. november 2025
Læs magasin
Kvartsides annonce:
8.250 kr. ekskl. moms
Ved køb af abonnement er prisen 7.000 kr. ekskl. moms pr. udgave.
Format: 190 x 60 mm
Halvsides annonce:
13.900 kr. ekskl. moms
Ved køb af abonnement er prisen 11.800 kr. ekskl. moms pr. udgave.
Helsides annonce:
20.500 kr. ekskl. moms (+50% for bagside)
Ved køb af abonnement er prisen 17.400 kr. ekskl. moms pr. udgave.
To-siders annonce:
31.500 kr. ekskl. moms
Ved køb af abonnement er prisen 26.800 kr. ekskl. moms pr. udgave.
Helsides advertorial:
20.500 kr. ekskl. moms
Ved køb af abonnement er prisen 17.400 kr. ekskl. moms pr. udgave.
Advertorial med maks. 2.000 tegn (inkl. mellemrum)
+ plads til 1-2 billeder og evt. logo
To-siders advertorial:
31.500 kr. ekskl. moms
Ved køb af abonnement er prisen 26.800 kr. ekskl. moms pr. udgave.
Advertorial med max 4.000 tegn (inkl. mellemrum)
+ plads til 3-4 billeder og evt. logo.
Så let er det
Som annoncør
… får du markedsføring over for de vigtigste beslutningstagere i Grønlands byggebranche, da magasinet lander direkte i postkassen hos nøglepersoner inden for byggeri, herunder arkitekter, entreprenører, bygherrer, ingeniører mv.
… sikrer du dig, at erhvervsrejsende bliver opmærksomme på netop din forretning, da magasinet er tilgængeligt på ”Future Greenland 2026” konferencen i Nuuk, i alle Grønlands lufthavne og på Hotel Arctic.
... bliver du vist til relevante personer, når både Greenland Travel og Grønland Erhverv deler magasinet i deres erhvervsnyhedsbrev samt at Greenland Travel også deler magasinet via deres LinkedIn-profil.
… markedsføres du digitalt via en sponsoreret LinkedIn kampagne:
- Gennem en LinkedIn-kampagne af Building Greenland bliver din virksomhed promoveret digitalt til magasinets målgruppe – herunder ingeniører, arkitekter, entreprenører og andre relevante personer i byggebranchen.
- Kampagnen for 2025-udgaven blev eksponeret intet mindre end 38.601 gange med top-audiences inden for arkitektur og planlægning, civilingeniører samt business consulting og services.
Fordelingen har været følgende i :
Civilingeniør: 15.564 personer
Arkitektur og planlægning: 15.218 personer
Virksomhedsrådgivning og service: 7.819 personer
Din virksomhed bliver tagget i Nords organiske LinkedIn-opslag om magasinet, som du har mulighed for at dele og benytte i din egen markedsføring.
Betaling
Faktura tilsendes umiddelbart efter indgåelse af aftale og forfalder til betaling netto 60 dage.
Ovenstående priser forudsætter at der leveres en færdig trykklar annonce i rette mål. Ved behov for annonceudarbejdelse, koster dette 750 kr. ekskl. moms.
Alle fakturaer pålægges et miljøbidrag på 115 kr. ekskl. moms, da vi kun benytter danske trykkerier med de højeste miljøstandarder.
Abonnement
Ved køb af et abonnement accepterer kunden følgende vilkår: Abonnementet er uopsigeligt i de første 2 år.
Abonnementet fornyes efterfølgende automatisk med 2 år ad gangen, medmindre abonnementet opsiges skriftligt på opsigelse@nordnord.dk. Abonnementet skal opsiges indenfor 18 måneder fra indgåelse af abonnementsaftalen, hvis det ikke ønskes, at abonnementet forlænges automatisk efter bindingsperioden.
De efterfølgende år skal abonnementet opsiges senest inden for 18 måneder efter den seneste automatiske forlængelse. Såfremt opsigelsen ikke er rettidigt modtaget, forlænges abonnementet automatisk.
Fra år 2 tillægges abonnementet en årlig inflatorisk stigning på 3%.
Klar til at rykke dig?
Har du en vision for din forretningsstrategi?
Kontakt os for at se, hvordan vi kan hjælpe dig med at realisere den.
Medieinfo
We will get back to you as soon as possible.
Please try again later.
