Trelleborg sælger træhuse til helårs- og fritidsbrug. Branchen er hård, da der er store typehusfirmaer, som de konkurrerer med for opmærksomhed og kunder. Med en samlet digital marketingstrategi, hvor det digitale og fysiske spiller sammen, har vi skabt en stærk vækst i løbet af årene.
Det samlede resultat af markedsføringen er en øget efterspørgsel efter Trelleborg Huse og flere møder i kalenderen.
Resultater:
Trellebog er blevet meget mere synlige på primære søgninger som ‘træhuse’ og ‘bjælkehuse’.
Brugerne researcher meget, før de tager en beslutning, så vi har optimeret hjemmesiden, hvilket maksimerer deres synlighed på søgemaskinerne.
Vi lavede Display-annoncering, som vi målrettede mod besøgende på konkurrenters hjemmesider. Hvis brugerne havde besøgt en relevant konkurrent, så ville de se bannerannoncering for Trelleborg.
Det er primært for at sikre, at Trelleborg er en del af kunderejsen, selvom de undersøger andre tilbud i markedet. Vi kørte derudover Search-kampagner målrettet mod de mest relevante søgeord i branchen. Dette sikrer, at Trelleborg er synlige, når potentielle købere søger efter et træhus eller bjælkehus.
Målsætningen på sociale medier er at skabe interesse for træhuse. Annonceringen er en kombination af flotte billeder af deres huse og fordelene ved bjælkehuse.
Vi har også brugt Trelleborgs fysiske og digitale katalog i markedsføringen, da brugerne er meget ivrige efter et samlet dokument, som de kan finde inspiration i.
Brugerne kan få tilsendt magasinet fysisk eller modtage det via e-mail. Hvis de modtager det via e-mail, så er de samtidig tilmeldt Trelleborgs nyhedsbrev, hvilket øger kontaktfladen med firmaet.
Trelleborg oplever en øget efterspørgsel og de er samtidig med til at skabe efterspørgslen. Det sikrer et stabilt flow af møder og kunder, og de forbliver en stærk spiller i branchen.
