Med Seniorliv dykker vi ned i alle de smukke farver, som livets efterår har at tilbyde – både med vores trykte magasin samt hjemmeside og Facebookside henvendt til målgruppen 50+
Undersøgelser peger på, at mange ældre finder seniorlivet attraktivt – de mener faktisk, at det er livets bedste år. Med seniorlivet følger nemlig ro og tid til udfoldelse af egne interesser, som ikke på samme måde er gældende i livets øvrige faser. Derfor giver det god mening for os at dykke ned i alle de smukke farver, som livets efterår har at byde på. Det gør vi med Seniorliv, som er et brand udtænkt, udviklet og drevet af os her på nord. Vi har skabt et univers for målgruppen 50+, som både lever i trykt format med 277.000 magasiner årligt såvel som digitalt i form af hjemmeside og Facebookside med over 15.000 følgere. Det må man gerne være lidt stolt af at have stablet på benene – og det er vi faktisk også.
Det er en kunst at blive ældre, men heldigvis bliver man aldrig for gammel til at have det sjovt, udfolde og udfordre sig selv. Det vil vi gerne vise med Seniorliv.
Seniorliv udkommer årligt i op mod 84 forskellige kommuner rundt om i landet. Her distribuerer vi magasinet på en række forskellige lokationer, hvor seniorerne har god mulighed for at finde det og tage det med hjem – kvit og frit. Lokationerne varierer fra kommune til kommune, men det kan fx være hos lægen, tandlægen, i træningscentre, genbrugsbutikker, lokale seniorklubber eller på biblioteker. I de fleste kommuner, hvor Seniorliv udkommer, har vi desuden en segmenteret husstandsomdeling direkte til seniorernes postkasser.
I udviklingen og produktionen af Seniorliv har vi konstant målgruppen for øje. Det kommer til udtryk i vores valg af platforme til magasinets digitale tilstedeværelse, men selvfølgelig også i det trykte magasin, hvor vi tager alt fra helbred og krop til kultur, fritid og pensionsliv under kærlig behandling. Ikke mindst medvirker en ny, kendt dansker på 50+ hvert år i magasinet i et stort portrætinterview, der også pryder forsiden.
40
årlige udgivelser i 70 kommuner
226.000
trykte magasiner årligt
180.000
segmenterede husstandsomdelinger
16.000
Facebookfølgere
... og mulighederne for at deltage? Så kontakt Marketing Account Manager på magasinet, Rasmus Nymann Schultz, på tel. 3697 0061 eller rns@nordnord.dk